Utolsó kommentek:

Tímea Gyutai 2016.07.05. 16:05:05

Nem szoktam hozzaszolni...de rettenetesen sekelyes es az iras. Csak "gratulalni" tudok a szerzonek.

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

zoli913 2016.01.29. 23:04:12

A legjobb reklám. Tudja valaki bizonyítani, hogy nem múlt el 2 nappal hamarabb? Átvágós baromság, sokan meg bedőlnek, hogy hú 2 nappal előbb elmúlik. Miért, meddig tartott volna?

Bejegyzés: Szabadulj a férfi náthától!

Darabaru 2015.10.12. 10:14:00

Szia:)

Negyvennyolc éves nő vagyok, de a rendszeres tornának hála az alakom megszégyenít pár kólán és chipsen felnőtt huszonévest:).Szerinted mit csináljak? Hol keressek társat?Érdekelne a véleményed:)Szia:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.14. 12:21:41

@Kytia: "figyi, hadd kérdezzek valamit. Egy tizes skálán mennyire félsz az öregedéstől."

Franc se tudja, az élet része, kifejezetten nem félek tőle, inkább kihasználom az örömeit:)

"Csak mert olyan durva tagadásban vagy, hogy tényleg már csak te magad nem veszed észre."

Azért mert ez neked félelmed, én nem tagadom, csak annyira nem létkérdés, mint neked, mint mondtam a férfi 40-től van helyzetben, így amíg 10-el az aktuélis korom alatt "választhatok" és meg is kapom, nem igazán erre koncentrálok, hanem az életre:)
De hogy megnyugodj, 40-nél megcsapott egy kissé a szele, de rájöttem a bónuszokra, így meg annyira nem érdekel:)

"Az előzőhöz még annyit akartam, hogy Andy Vajnát behozni a képbe ugye nem volt komoly?"

Csak ugratás volt, de hasonlítsd össze a kiöregedett "sztárokat" nőket és férfiakat, pontos képet kapsz arról, hogy melyik nem kivel futkos milyen korban:), Alsóbb szinten is ugyanez van:)

"Igen, valóban van olyan, hogy egy lottyadt hetvenéves faszi is megkaphat még akármilyen nőket...amennyiben milliárdos."

Azért vannak "olcsóbb" fiatalabb pipik is, annyira ne szaladjon el a ló, a biztos exisztencia, relatív vastagabb bankszámlável:), nem kell feltétlenül milliomosnak, milliárdosnak lenni:)

"Te efelé tartasz? Mert akkor persze igaz a 35 után a végtelensègig szupertuti minden"

Törekszem rá, eddig jól megy:)

"(persze akkor sem, Klapka György is bevallotta, hogy 4 éve nem áll fel neki :D)"

Az Klapka, az Ő dolga:)

" de ennek hiányában nem tudom, mire a nagy várakozások."

Várakozik a fene, megélem:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Lili Párbeszélő 2015.08.14. 12:18:05

Kedves Ffi, ennyiben akartam hagyni az ügyünket, de mivel sértegető megjegyzéseiddel hozzászólóidat (lásd CsakSzolokHogy) is erre buzdítottad (akaratlanul is), felhívnám szíves figyelmedet a szerzői jogainkra!
Lásd: parbeszelo.hu/szerzoi-jogok/
Ennek tükrében kérlek, hogy távolítsd el a cikket az oldaladról.

Üdvözlettel,
Lili

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Kytia 2015.08.13. 22:26:10

@CsakSzolokHogy: figyi, hadd kérdezzek valamit. Egy tizes skálán mennyire félsz az öregedéstől. Csak mert olyan durva tagadásban vagy, hogy tényleg már csak te magad nem veszed észre.

Az előzőhöz még annyit akartam, hogy Andy Vajnát behozni a képbe ugye nem volt komoly? Igen, valóban van olyan, hogy egy lottyadt hetvenéves faszi is megkaphat még akármilyen nőket...amennyiben milliárdos. Te efelé tartasz? Mert akkor persze igaz a 35 után a végtelensègig szupertuti minden (persze akkor sem, Klapka György is bevallotta, hogy 4 éve nem áll fel neki :D), de ennek hiányában nem tudom, mire a nagy várakozások.

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.13. 19:47:23

@Kytia: Versenyzik a bánat, te hoztad fel, hogy az "öregedés" mindkét nemet egyformán érinti, miközben a tény az, hogy nem:) + én nem nyígtam eddig :)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Kytia 2015.08.13. 18:22:27

@CsakSzolokHogy: csak hogy értesem, most azon versenyzünk, hogy ki szórakozik jobban a saját életében? De komolyan??

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.13. 16:18:48

@Kytia: "Szerintem te valamiféle sci-finek képzeled az életet.:)"

Azt már tisztáztuk, hogy én élem az életet:)
Hogy ezen belül minek képzelem szintén irreleváns ahogy az is, hogy te hogyan képzeled, a lényeg az, hogy ezen képezeletek mennyire rugaszkodnak el a tényektől.
Ha nagyon, akkor megy a nyígás, ha kevésbé, akkor sokkal több az öröm:)

"A bor és tej hasonlat is csak ideiglenes állapot, ezt próbálom századszor is elmagyarázni."

És én nem is mondtam, hogyn nem így van, egyetértek veled, csak ugye a tej rosszabb esetben egy nap alatt megsavanyodik, míg a jó bor évekig nemesedik mire ecet lesz belőle. Ha neked mindegy akkor jó, én meg örülök, hogy nekem nem:)

" A bor valóban tovább tart mint a tej, de nem örökké."

Egyetértek veled, de ugye években a kétszeres szorzó kissé jobb:), legalábbis hosszabb ideig tar, ha ez nálad elhanyagolható szempont, dobd ki, ha megvígasztal:)

"Férfi-nő viszonylatban kb ez úgy néz ki, hogy az átlag nö 15-35-ig vonzó",

Egy kis "tuninggal" félhomályban elmegy az 45-ig is:)

" az átlag férfi 25-45-ig."

Ha van pénze/sikeres/stabil exisztencia, ezek egyike, illetve tetszőleges kombinációja kitolja azt még 70-ig is de az alsó határ az inkább 35 mint 25 de mindegy:)

" Persze ettől még a kívülesők is találhatnak párt, de mondjuk ez egy nagyjábóli átlag."

Egyetértek,csak ugye az általam pontosítottakkal:)

" Nem számolva azokat, aki 25 évesen bálnára híznak,"

Még nekik is kerül férfi, csak a "lower class" - ból, ha nem, akkor meg dühös feminista lesz:) és kvótáért nyíg:)

"se a Johhny Depp-eket",

+ az általam említett kombinációkat:)

"akik ötvenes éveikben is tiporják a szíveket."

De még 70-esen is, nézd Andy bácsit:)

" Kb ennyi a különbség, messze nem hasonlítható a tejhez meg a borhoz."

De,mivel pontosítottam, sokkal nagyobb a rés a férfiaknál, mint amit te feltételezel:)
Idővel rájössz.

"De mondom, nem akarom lerombolni borgőzös vágyaidat,"

Mivel ez számomra tény és tapasztalat, nem is értem hogy mit tudnál lerombolni?

" te tutira örökké fogsz élni.:D "

Nem értem még mindig ezt a mániádat, hogy meddig élek, fiatalon, öregen, mivel azt nem akarod érteni, hogy a teljes élet mekkora hányada a potenciális "élvezet" az a nem mindegy:)
Mivel a lekedet vígasztalja, hogy egyszer mindannyian megöregszünk, meghalunk, ezért könnyebb neked így oldani a kognitív disszonanciáidat, ok, ha neked ez jó nekem rendben van:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Kytia 2015.08.13. 15:54:44

@CsakSzolokHogy: Szerintem te valamiféle sci-finek képzeled az életet.:)
A bor és tej hasonlat is csak ideiglenes állapot, ezt próbálom századszor is elmagyarázni. A bor valóban tovább tart mint a tej, de nem örökké. Férfi-nő viszonylatban kb ez úgy néz ki, hogy az átlag nö 15-35-ig vonzó, az átlag férfi 25-45-ig. Persze ettől még a kívülesők is találhatnak párt, de mondjuk ez egy nagyjábóli átlag. Nem számolva azokat, aki 25 évesen bálnára híznak, se a Johhny Depp-eket, akik ötvenes éveikben is tiporják a szíveket. Kb ennyi a különbség, messze nem hasonlítható a tejhez meg a borhoz. De mondom, nem akarom lerombolni borgőzös vágyaidat, te tutira örökké fogsz élni.:D

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.13. 09:54:18

@Ffi: "Azért az érdekelne, h férfiként 44 évesen hol tartasz?"

Megvagyok:)

" Vannak gyermekeid?"

Igen.

" Foglalkozol velük rendszeresen, tartalmasan?"

Ez relatív, de azt gondolom igen.

" Sajnálnám, ha 44 évesen már csak a nők hipergámiájára építve szórakozol az életedben,"

Is:)

" és fel sem merül a családalapítás"

Már megvan.

"(bluepilles állapot?)."

Voltam abban is:)

"Azzal is foglakoznod kellene, h miért pörögsz itt, miért nem bírod ki, ha nem a tied az utolsó szó?"

Talán mert élvezem:) és a pokolra kerülök a hitesek szerint:) még mit lehetne rám aggatni?:)
A nyígás, meg a világ adja meg amit én elvárok mert - by L'Oreal- "ez nekem jár és én megérdemlem:)" mindig bepörget:)

" A hölgyek leírják ami bennük van, oké."

:)

"Miért reagálsz mindenre tételesen,"

Mert nem élő beszéd, így is belemagyaráznak, rám vetítenek olyant amit nem is álítottam,és nem is az állításaimmal, hanem az általuk, rólam elképzelt "képpel vitatkoznak":), úgy meg aztán még inkább félreérthető.

"smiley-kkal telenyomva a szövegedet?"

Mivel időnként mosolygok, ezzel tudom kifejezni:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.13. 09:43:19

@Kytia: " Szerinted akik nincsenek a téma közelében, azok paráznak rajta? Ja, várj, rákérdezhetek? Férfilogika, ugye? :D"

Te linkelted be kétszer is:)

"Nem ismerem a blog szabályzatát, de úgy sejtem, ha te részletesen elemezheted az én biológiai lehetőségeimet, akkor ezt én is megtehetem veled."

Meg, csak amiről te nyígsz az nekem már régmúlt, tapasztalat:)

"Te itt mantrázod, hogy nekem ilyen, meg olyan szar lesz"

Vagy nem:)

" (majd jelentkezem, ha tényleg, csak hogy jobban érezd magad :D), én vajon miért ne tehetném?"

Teheted, csak kb ez olyan , mint amikor az "ifjú titán" megmondja a frankót az edzőnek:)

"Nem nyerni akarok,"

Veszíteni?:)

" de ha te úgy érzed, kiemelten fontos felkészíteni engem arra, hogy x év elteltével már majd nem fogok annyira tetszeni a pasiknak (eddig úgy sejtettem, észre fogom majd venni, ha így lesz, de azért kösz a figyelmeztetést:D)"

A fene akar felkészíteni:), vannak törvényszerűségek, ami alól nem tudsz kibújni, max kis időre de amikor az élet visszaterel, megy a nyígás:)

"akkor miért ne készíthetnélek fel én is, hogy bizony, feletted is múlik az idő,"

Helló, ez már nekem tény, te még meg előtte állsz:)

" és egy kb tizenéveseket megszégyenítő szellemi szint nem ellenpontoz egy öregedő testet, hiába.:)"

A férfi részéről az öregedő teste kb. 10. fontosságú szempont a női rangsorban, de te csak csépeld a bábot:)

"Sorry. TE igyekszel itt foggal-körömmel egyben tartani a világodat, a valóságnak csak a számodra kedvező részének elfogadásával."

Királylány, én "élem" azt a világot amiről beszélek, te meg elméletezel, meg nyígsz a félelmeidről, vágyaidről:)

"Mondjuk ez engem annyira nem zavar, mint téged, tőlem az csinálsz és gondolsz, amit akarsz."

Ugyenezt mondom én is:)

"Ettől még nem fogom jobban megérteni az öregedésen (egy mindenkit pont ugyanúgy érintő jelenségen)"

Itt van a nagyon nagy mellényúlásod, látszik, hogy semmit sem értettél belőle, de mindegy:)Tudod a tej meg a jó bor, az idő elteltével mi lesz az egyikből és mi a másikból, ezt elég nehéz tudatosítanod, de nem gond, idővel mindenki rájön:)

"pörgő idiótákat, de ha te így érzed jól magad...:)"

He,he:)
20-35-ig van 15 éved, a férfiaknak jó esetben 30-tól kevésbé szerencsés esetén 35- van a királyság, ki van ez találva:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Chmell Arisztid 2015.08.13. 09:11:27

@CsakSzolokHogy: azért az érdekelne, h férfiként 44 évesen hol tartasz? Vannak gyermekeid? Foglalkozol velük rendszeresen, tartalmasan? Sajnálnám, ha 44 évesen már csak a nők hipergámiájára építve szórakozol az életedben, és fel sem merül a családalapítás (bluepilles állapot?). Azzal is foglakoznod kellene, h miért pörögsz itt, miért nem bírod ki, ha nem a tied az utolsó szó? A hölgyek leírják ami bennük van, oké. Miért reagálsz mindenre tételesen, smiley-kkal telenyomva a szövegedet?

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Kytia 2015.08.13. 08:52:43

@CsakSzolokHogy: Na, igen, a szülés utáni löttyedés valós félelem, de úgy általában nem szingliket érint, hanem szülni készülő, FÉRJEZETT, vagy legalábbis komoly kapcsolatban élő nőket. Szerinted akik nincsenek a téma közelében, azok paráznak rajta? Ja, várj, rákérdezhetek? Férfilogika, ugye? :D

Nem ismerem a blog szabályzatát, de úgy sejtem, ha te részletesen elemezheted az én biológiai lehetőségeimet, akkor ezt én is megtehetem veled. Te itt mantrázod, hogy nekem ilyen, meg olyan szar lesz (majd jelentkezem, ha tényleg, csak hogy jobban érezd magad :D), én vajon miért ne tehetném?
Nem nyerni akarok, de ha te úgy érzed, kiemelten fontos felkészíteni engem arra, hogy x év elteltével már majd nem fogok annyira tetszeni a pasiknak (eddig úgy sejtettem, észre fogom majd venni, ha így lesz, de azért kösz a figyelmeztetést:D), akkor miért ne készíthetnélek fel én is, hogy bizony, feletted is múlik az idő, és egy kb tizenéveseket megszégyenítő szellemi szint nem ellenpontoz egy öregedő testet, hiába.:) Sorry. TE igyekszel itt foggal-körömmel egyben tartani a világodat, a valóságnak csak a számodra kedvező részének elfogadásával. Mondjuk ez engem annyira nem zavar, mint téged, tőlem az csinálsz és gondolsz, amit akarsz.
Ettől még nem fogom jobban megérteni az öregedésen (egy mindenkit pont ugyanúgy érintő jelenségen) pörgő idiótákat, de ha te így érzed jól magad...:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.13. 08:36:11

@Kytia: "Mondjuk azt nem tudom, honnan veszed, hogy nem találtam még meg a "gazdatestemet"...."

Onnan, hogy ide kitoltad a "félelmeidet" a löttyedt testedről amire számítasz szülés után.
Mivel még nincs gyereked és férjnél sem vagy, így elég "labilis" a lilaköd:) és ilyen helyekre jársz megerősítésért:)

"Földön-égen enyém a legjobb "gazdatest","

Nyugi, majd nyugtával dícsérd a napot, 10 év múlva majd újra gondold át:)

"úgyhogy ha ez számodra a nők értékmérője (lol),"

Megint kivetíted a saját kínodat, ami a te fejedben van, nem jó ötlet, nem érdemes, mert szívás a vége:)

" akkor nyugodtan nyaldosd meg a cipőm talpát, király vagyok, jee.:)"

Múló állapot:), mint mondtam, az erkölcsi, meg retorikai, meg a fasztuggya:) milyen "fölényed" bármi keveset ér, amikor ezek nem relevánsak:)

"Azt ugye vágod, hogy átlagos külsejű 44 évesként semmivel sem vagy jobb helyzetben, mint egy 35 éves nő."

Korábban is mondtam, ez nem kettőnkről szól és nem egymással "versengünk", hiába "győzöl le", kurvára nem jelent semmit, mert a te lehetőségeid, határaid semmivel sem lesznek jobbak, ha itt, vagy bármilyen vitában "győzöl", a tények azok adottak, a lilaköd pedig egyszer eloszlik és nagyon kezd már szakadozni, ha ennyire fontos, hogy "védd" és ilyen "gyözelmek" szükségesek, hogy "egybemaradjon" a világod:)

"Kb pont ennyivel van több időtök."

Mégegyszer a tistánlátás kedvéért, ez rólad szól, nem rólam:)
A posztíró kínjai nem érintenek:) Az egy Bluepilles állapot, ha ragaszkodik hozzá, akkor benneragad, én már tulléptem ezen és használom, kihasználom a nők hipergám ösztönét és bevallom élvezem:)

"Akkor ezek szerint hamarosan mindketten lehúzhatjuk a rolót."

Ha a másikat próbálod a saját sz...ba belekeverni, attól te még nem leszel tisztább:) Régi női shit teszt, shaming language-el keverve, nem jön be, de erölködhetsz:)

" Találkozunk a nyugdíjasklubban.:) "

Ha megérjük:), csak ugye ott is az lesz a kérdés, hogy te, illetve én a f@sz "melyik végén fogunk állni", az ugye nem mindegy:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Kytia 2015.08.13. 07:42:53

@CsakSzolokHogy: Mondjuk azt nem tudom, honnan veszed, hogy nem találtam még meg a "gazdatestemet".... Földön-égen enyém a legjobb "gazdatest", úgyhogy ha ez számodra a nők értékmérője (lol), akkor nyugodtan nyaldosd meg a cipőm talpát, király vagyok, jee.:)

Azt ugye vágod, hogy átlagos külsejű 44 évesként semmivel sem vagy jobb helyzetben, mint egy 35 éves nő. Kb pont ennyivel van több időtök. Akkor ezek szerint hamarosan mindketten lehúzhatjuk a rolót. Találkozunk a nyugdíjasklubban.:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.13. 07:36:50

@Kytia: "44 éves vagy és itt tolod a hülye dumát a dugásról, meg az alfákról??? Úristen. 20 évet letagadhatsz, ha gondolod, vedd bóknak.:)"

Te csak simogasd az egódat:) max 3 éved van gazdatestet találni és a kapu utána beszűkül, a kamion gyorsít.

Hogy te mit gondolsz rólam az irreleváns, ahogy az is hogy te milyen "magaslatra" helyezed magad velem szembe, max van egy örömöd, hogy a 44 éves csírát "lenyomtad", becsüld meg :)
A lilaködös álmokból vagy leszállsz, vagy lerángat az élet, bármennyire is próbálsz "kapaszkodni":) És nem, te sem vagy kivétel, de fényezzed a lufidat:)

Ha 3-4-5 év múlva még mindig a macska a legjobb alternatíva, akkor végérvényesen rácsesztél, ha pedig addig sikerül, akkor ügyes vagy és lényegtelen, hogy itt ki és mit hordott össze:) Ha egyedül maradsz, szívás, akármilyen vitát is "nyersz meg":)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

Kytia 2015.08.12. 22:40:21

@CsakSzolokHogy: 44 éves vagy és itt tolod a hülye dumát a dugásról, meg az alfákról??? Úristen. 20 évet letagadhatsz, ha gondolod, vedd bóknak.:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.12. 18:17:01

3 év múlva fogsz csak igazán menekülni az eméleteidbe:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?

amjamayna 2015.08.12. 18:14:04

@Kytia: Az a legszebb, hogy nő vagy és fogalmad sincs a férfiakról, de nyomod a sódert:)+ 12 évvel tapasztalatban rádvertem, de te csak fessed a lila ködödet:)

Bejegyzés: Mit keres a 40 feletti férfi a harmincas nő mellett?
süti beállítások módosítása